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Date Posted : 2018-07-11

Representant Pour Les Retours Rapides / Instant Return

Job Overview

Skills:

Ability to read and understand driving directions and maps
Ability to engage in verbal interaction with customers
Proficiency in English

Additional Details

Well known for our solid worldwide reputation, we are proud to be the largest car rental company. We know service excellence is built on our employees. We recognize that you are a unique individual and we understand that you value benefits and rewards that provide flexibility, choice, and control. Benefits to working with us can include health benefits such as medical, dental, vision, tuition reimbursement, online learning and development, employee discounts, retirement plan and much more!
Join the winning team at a company whose reputation speaks for itself…
As an Instant Return Representative, you will be responsible for assisting our customers with the express return process. You will greet customers, check the car for damage, review the mileage and the fuel leave, answer questions and provide directions in a courteous and expeditious manner. Will work harmoniously with the team throughout the whole work process.

Protects company property through enforcement of company policies

Responsible for courteously and expeditiously following the company-provided script, including offering their name, greeting customers with a smile and making eye contact. In addition, offers refueling options as necessary.

Follows guidelines of the customer service training provided to employees and successfully resolves customer issues, leaving customer with a positive experience.

Offers extra service as appropriate, such as general directions, assisting with luggage and responding to other customer requests as appropriate.

Inspects vehicles for damage.

Inputs appropriate information into computer tools and systems.

Exhibits good team-oriented behavior.

Follows other car-return processes as directed.

Contributes to our Improvement Process to discover new and more efficient ways to run our business and deliver the right products and services to our customers faster and at a lower cost. Drives change from within to improve customer satisfaction and uses teamwork to tackle problems.


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Représentant pour les retours rapides
Largement reconnue pour sa solide réputation mondiale, nous sommes fiers d'être la plus grande société de location de voitures au monde. Nous savons que l’excellence de notre service repose sur nos employés. Nous reconnaissons que vous êtes un individu unique et nous comprenons que vous appréciez les avantages et les récompenses offrant du choix et de la flexibilité. Les avantages de travailler avec nous peuvent inclure l'assurance soins médicaux, dentaires et de la vision, le remboursement des droits de scolarité, l’apprentissage et le perfectionnement en ligne, des remises pour les employés, un régime de retraite et plus encore!
Joignez-vous à une équipe gagnante, au sein d’une entreprise dont la renommée parle d’elle-même.
En tant que représentant pour les retours rapides, vous serez responsable d’aider nos clients dans le processus de retour express. Vous accueillerez les clients, inspecterez la voiture pour voir si elle présente des dommages, vérifierez le kilométrage et la jauge d’essence, répondrez aux questions des clients et les renseignerez de manière courtoise et diligente. Vous travaillerez harmonieusement avec l’équipe tout au long du processus.
Responsabilités :

Protéger les biens de l’entreprise en appliquant les politiques de l’entreprise.

Responsable de suivre de façon courtoise et diligente les scénarios fournis par l’entreprise, notamment en se nommant, en accueillant les clients avec le sourire et en établissant un contact visuel. Présenter les options de ravitaillement en carburant, au besoin.

Suivre les directives de la formation au service à la clientèle offerte aux employés et résoudre efficacement les problèmes des clients afin de faire vivre à ceux-ci une expérience positive.

Offrir des services supplémentaires au besoin, comme donner des renseignements généraux, aider les clients avec leurs bagages et répondre à d’autres demandes des clients.

Inspecter les véhicules pour s’assurer qu’ils n’ont pas de dommages.

Entrer les renseignements appropriés dans des outils et systèmes informatiques.

Faire preuve d’esprit d’équipe.

Suivre les autres processus de retour de voitures indiqués.

Participez à notre programme d'amélioration pour découvrir de nouvelles façons plus efficaces de faire des affaires et livrer les bons produits et services à nos clients plus rapidement et à moindre coût. Favoriser le changement de l’intérieur afin d’améliorer la satisfaction de la clientèle. Recourir au travail d’équipe pour résoudre les problèmes.


Educational Background:

High School or equivalent preferred.


Skills:

Ability to read and understand driving directions and maps

Ability to engage in verbal interaction with customers

Proficiency in English


Additional Notes:

Must be able to carry out additional duties and responsibilities as assigned by management due to operational needs.

Must have ability to work outside in all weather conditions, flexible schedules, including holidays, weekends, and overtime as required


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Scolarité :

Études secondaires ou l’équivalent, un atout.


Compétences :

Capacité de lire et de comprendre des itinéraires et des cartes routières.

Capacité d’entretenir une interaction verbale avec les clients.

Maîtrise de l’anglais.


Remarques additionnelles :

Doit être capable d’accomplir d’autres tâches et d’assumer des responsabilités supplémentaires, à la demande de la direction, selon les besoins opérationnels.

Être en mesure de travailler dehors dans toutes les conditions météorologiques, d’avoir un horaire flexible, y compris les fins de semaine, et de faire des heures supplémentaires au besoin.


* Remarque : La forme masculine est utilisée uniquement dans le but d'alléger le texte.


We are an Equal Opportunity Employer
EEO/AA: Females/Minorities/Disabled/Vets
Please apply today.





Keywords: Customer Service Representative, Customer Service Rep, CSR, Customer Support, Customer Service Agent, Customer Care Representative, Customer Care Agent, Customer Service Specialist, Quebec, QC, Pointe-Claire, Lachine, Kirkland, Saint-Laurent, Beaconsfield, Baie-D'Urle, Sainte-Genevieve, L'Ile-Bizard, Pierrefonds, Laval-sur-le-lac, Ahuntsic-Cartierville, Cote-des-Neiges, Notre-Dam-De-Grace, Montreal, Mercier-Hochelaga-Maisonneuve, Laval, Vaudreuil-Dorion, Rigaud, Hudson, Lasalle, Chateauguay, Brossard, Coteau-du-Lac, Salaberry-de-Valleyfield, Beauharnois, Boucherville, Repentigny

To apply for this position please visit http://www.bilingualjobsandcareers.ca/jobs/view/1526318236.html

How To Apply

In Person:
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Employer Information
Canada Jobs and Careers
City:
Dorval
Province:
QC
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